2021. ápr. 7.

Anyáknapi ötletcsokor tanítóknak

 Minden évben új kihívás a tanító néniknek az anyáknapi készülődés.

Milyen új ötletet lehetne találni, ami szép, újdonság, és a gyerekek el is tudják készíteni?

Nagyon sok jó ötlet van a NET-en, főleg a Pinteresten, aminek a nézegetése rengeteg időt elvesz.

Aktív tanító koromban én is végigmentem ezeken.

Könnyítésül, összegyűjtöttem azokat az ötleteket, amit évről évre készítettünk a gyerekekkel.

Összefűztem a linkeket, hogy ne sok keresgélésbe kerüljön a megnézésük.

Átadom szeretettel



2011-ben hagyományos üdvözlőket készítettünk.  2011.

2012-ben új tipusú kártyákat.  2012.

2013-ban szép üdvözlőkártyákat, illatzsákot, oklevelet készítettünk . 2013.

Más ötleteket is tettem ki ebben az évben, amit nem mind készítettünk el. 2013. ötletek

2014-ben fényképes üdvözlőkártyát, albumot, papírvirágot. 2014. 

2014-ben 2 bejegyzést tettem. Virágos kártyát és könyvjelzőt. 2014.

2015-ben scrapbook stílusú üdvözlőket              2015.

2018-ban díjak, oklevelek, üdvözlő ötleteket kerestem anyukáknak nagymamáknak.  2018.

                                                  





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!