2018. szept. 13.

Vuk otthoni feldolgozása

Kedvenc ifjúsági regényem Fekete István Vuk c. története közkedvelt az iskolákban is, ezért készítettem el tanítók számára azt a feldolgozási módot, ahogyan én csináltam a gyerekekkel.
Modern olvasó napló formában.
Sokan kérték már el tőlem és pozitív visszajelzéseket kaptam.


Ám a nyáron meglepődve tapasztaltam, hogy sok szülő is kéri, mert gyermekének nyári szünetre adták fel a regény feldolgozását.
Megjegyzem, hogy ezt pedagógiailag nem tartom helyesnek, mert a gyerekeknek 2. osztály után sem az életkori sajátossága, sem ilyen irányú tapasztalata nem teszi lehetővé ezt a munkát. Ez inkább a szülőknek feladat és fejtörés.
Én elküldtem a szülőknek is a feldolgozás módját, de az tanítóknak szól tematikus tervvel, egyéb ped. instrukciókkal.



Ebből okulva elkészítettem egy feldolgozási változatot szülők részére, amiben részletesen leírtam, lépésről lépésre, hogyan dolgozzák fel a történetet.

Tartalma:
  • A regény részekre osztása epizódok szerint.
  • Feladatlap minden részhez, A/4-es méretben.
  • Szemléltető képek a megértéshez.
  • Napló tervek, fotók.
  • Vuk szótár.
  • Nyomtatható képek a díszítéshez.
  • A feldolgozás menetének leírása.


Ára: 2500 Ft.

Megrendelhető:

horuczi@gmail.com


Tanítóknak szóló feldolgozás a fenti linken érhető el.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!