2018. márc. 31.

Ötletek Anyák napjára


       
Kép: Lisi Martin 

Tanítóként tudom, hogy olyan gyorsan elrepül 1 év és megint ugyanazok a feladatok állnak előttem.
Nehéz új ötletet kitalálni ugyanahhoz a témához. Most épp Anyák napjára.
Emlékszem, amikor gimis voltam "Házi Nobel-díjat " készítettem az anyukámnak, mert olyan ügyes volt. Finomakat főzött - sütött, csodálatos pulóvereket kötött nekem. Úgy éreztem ezt nem elég simán megköszönni. Ennek örült a legjobban.
Ez adta az ötletet ahhoz, hogy én is hasonlót készítsek az osztályommal. Ugyanaz lett az eredmény, nagyon örültek az anyukák.
Most ugyan már nem készítek semmit a gyerekekkel, de szívesen közre adom az ötleteimet. Talán valaki merít belőle.


 



A gyerekek önállóan is alkothatnak hasonlót.
Édesanyjuk nevére is lehet.
Vagy akár "5 sorost" is írhatnak.






 








De tervezhetnek a gyerekek is saját ötletük alapján hasonlót. Az egyik osztályommal készítettünk ilyet. Én csak szóban mondtam el, hogy körülbelül mi kerüljön bele. Meg lehet nézni milyenek lettek és hogyan adták át.




De ne feledkezzünk el a nagymamákról sem.





Végül egy kis kreativitás:





Forrás:
Ötletek: Pinterest
Képek: Lisi Martin
Díszítő elemek: Susan Branch


1 megjegyzés:

Örömmel fogadom a véleményedet!