2016. szept. 17.

Osztály összekovácsoló ötletek

A szeptember mindig nagyon nyögve nyelős. Ha a sok adminisztrációt nézzük, borsózik a hátunk.
A tananyag elkezdése is nagyon sivár gyereknek, felnőttnek egyaránt.
Ismerkedés az új könyvekkel című 1. tanmeneti anyag nem nagyon izgalmas.
Az 1. anyagokra még nem vagyunk ráhangolódva.

DE

Megfigyeltem, hogyha csinálunk valami kedveset, barátit, csapat összekovácsoló dolgot, rögtön megváltozik minden. Ha a gyerek érzi, hogy számítok rá, fontosnak tartom, ő is készséges lesz, akar valamit tenni. Még az órán figyelni is hajlandó.



Az idén ezt találtam ki, pontosabban a Pinteresten találtam.
Mivel új osztályt kaptam, szeretném, ha éreznék, hogy össze kell tartanunk.



Raktam ki színes papírt, és kértem, hogy rajzolják körbe a kezüket, és írják rá a becenevüket.
Elkészült, már csak össze kell ragasztanom.
Sajnos 27 db. nehezebben fér el, mint itt a képen ez a néhány.
De meg lesz!


A másik ötlet a fa.
Itt úgy érdemes, hogy a kéz a tanító nénié, a szívecskékbe pedig a gyerekek írják a nevüket.
Én egyforma méretű szívecskéket adnék.


Boldog új tanévet!

2 megjegyzés:

  1. Erika, Te nagyon ügyes vagy és fáradhatatlan! Jó ötleteid vannak, ami annak köszönhető, hogy nyitott szemmel jársz a világban.Gratulálok!

    VálaszTörlés

Örömmel fogadom a véleményedet!