2014. júl. 16.

Blog események

Bármilyen hihetetlen is, de egy blognak is van élete.
Események, amik történnek, részben nélkülem.
Két ilyen történt mostanában.



 1. Egy újabb díjat kaptam, már a 3.-at


Kitől kaptam?
Frank Ágitól,
akit személyesen nem is ismerek, csak a blog kapcsán.
Nagyon örültem neki és megtiszteltetésnek vettem, ugyanis szakemberről van szó.
Köszönöm!

Ági kétszeresen is szakember:
1. pedagógus,
2. 4 fiút nevel, mint anyuka, ami lehet, még nagyobb feladat.
Erről az összetett feladatról ő is blogot vezet, amiben megosztja számtalan szuper ötletét a mindennapi életükkel kapcsolatban.
Ajánlom több fiús, és más anyukáknak is.

Van Facebook oldala is:

2. Facebook oldalt kezdek el 

Az bizony még nagyon botladozva megy. Nem pont olyan, mint a személyes oldal.
Hol ez marad le, hol az.
De szeretem a kihívásokat, jó kisérletezni.
Hátha jó lesz valamire.


De mostantól már csak erre fogok gondolni.



Kívánom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!