2016. máj. 6.

Lehetőségek színezőkkel

Még mindig színezők

Annyiféle új színezőkönyv van mostanában, szinte gomba módra szaporodnak. Hétről hétre újabbak jelennek meg. Szép lassan mindenkit elcsábítanak, és ahogy belelapoz az ember, nemcsak a színezés jut eszébe, hanem újabb és újabb ötletek.
Természetesen már nekem is van. Előbb úgy gondoltam elég, ha letöltök 1-1 lapot. De nem. Egészen más kinyitni, belelapozni. Más illat, más érzés, más tapintás.
A suliban lehetett kapni ezt a típust. A fél osztály vett, és most nézegetjük ki melyiket hogyan és mivel színezi.

Íme néhány lap:




De más felhasználás is van.

Rájöttem, hogy fénymásolni nem csak nyomtatós papírra lehet, hanem bármilyen rajzlapra is.
Ezek a rajzok így készültek.
Kinagyítottam, rajzlapra másoltam, és vízfestékkel festettük ki. Nagyon szépek lettek.






Vagy egy másik minta.




És még mindig nincs vége, egy újabb lehetőség:

Ez nem az én ötletem, kolléganőm mutatta:
Vannak olyan színező lapok, ahol nincs megrajzolva végig a rajz, csak elkezdve, és a gyerekek fantáziája szerint, folytatni kell az indasort, vagy a képet.




Biztos vagyok benne, hogy ez még csak a kezdet, további ötletek jönnek még.

Jó elvarázsolódást kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!