2015. szept. 11.

Nyári emlékek kreatívan

Nyárból az őszbe


Beindultunk.
De fél lábbal még a nyárban élünk. Nem is akarom, hogy rögtön élesbe menjünk.
Kell az átmenet, az emlékek, amibe kapaszkodunk és amitől felderülünk.
Első nap nem is nagyon meséltek.
Most mesélnek. 
Minden szünetben eszébe jut valamiről valakinek valami.
Nagy részüknek gazdag és tartalmas nyara volt.


És ami a lényeg, komolyan vették a tanácsom.
Azt javasoltam, hogy készítsenek naplót a szünetről. 
Legalább 10-en hozták be megmutatni, és nemcsak lányok.
Hát ez óriási öröm nekem. Beérett a munkám.
A nyár elején ezen a helyen adtam ötleteket a napló íráshoz, most pedig már az ő műveiket teszem közzé.


Íme:

A Bogié mindent visz, fantasztikusra sikerült. Néhány oldal belőle:








                                      



De a többiek sem nagyon maradtak le tőle.

                                                                Rékáé:




                                          Balázsé:





Petráé:





Vikié:






Teljesen elolvadtam, amíg olvasgattam őket. 
És ez még nem teljes.
Lili, Janka, Dorka, Dóri és még mások is készítettek.


A másik feladatuk az volt, hogy gyűjtsenek papír alapú nyári emlékeket, mert montázst készítünk belőle. Ez megtörtént. Itt van az eredmény.



Egy ideig biztos, hogy nem szedem le.
Ránézni is gyönyörűség.
És ami a fontos, 
összeköt a nyárral!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!