2014. szept. 3.

BOLDOG ÚJ TANÉVET!


Elrepült a nyár!


Ismét egy új év kezdődik!

Nekem többszörösen is új:                            
  • Új főnököm van.
  • Új osztályt kaptam: 3.c.
  • Több új könyvünk lesz, amit még nem ismerek.
Ugyanúgy izgalommal vártam mint a gyerekek, és lelkesen készülődtem. Szerettem volna, ha az új kis tanítványaimnak jó lesz az első benyomása.

Üdvözlőt készítettem az ajtó mellé.


Üdvözlő a teremben is.


A polcok szép tiszták, várják őket a tavalyi dobozaik...


... és a kispárnáik.

... ÉS ÍME! MEGJÖTTEK!


Aranyosak, kedvesek, ügyesek.
Remélem sikeres tanévünk lesz együtt!

Ezt kívánom minden kisdiáknak és kollégának is bárhol a világban!

2 megjegyzés:

  1. Drága Erika! Nagyon boldog új (tan)évet kívánok neked! Tudom, hogy a sok újdonsággal hamarosan megbirkózol és egy nagyon sikeres éved lesz. Szívből kívánom neked!
    A dekorációd csodálatos lett, ez is tükrözi, hogy mennyire vártad a sok újdonságot, és szíved-lelked tükrözi. Kicsit irigyellek is (jó értelemben). Istenem régi szép idők!

    VálaszTörlés

Örömmel fogadom a véleményedet!