2012. okt. 7.

3. osztály



Igen, 3-os lettem.
Ez a tény nagy örömöt és lelkesedést váltott ki bennem. Új lehetőségeket láttatott.
Most már benne vagyok teljesen. Ez a blog írási gyakoriságon is látszik.
Pontosabban: annyira benne vagyok, hogy szinte semmire sincs időm.
Mondták ezt nekem, hogy biztos, hogy fel akarom cserélni az évek alatt összegyűlt kész anyagomat a semmire? Igen fel akartam. Hát most itt van! DOLGOZHATOK!
De nem baj. Egészen más minden, mint a kicsiknél. Van jobb és rosszabb oldala. Rakhatom mérlegre.
             Jó                                            
- A gyerekek értelmesebbek.                
- Nem kell annyit magyarázni.              
- Fél szavakból értenek.                      
- Érdeklődőek.                                
- Már baráti a viszony.                            
- A tananyag érdekes, változatos.
        
  Nem olyan jó 
 - Kezdődik a kis kamaszkor.
 - "Túl" otthon érzik magukat.
 - Más jellegű fegyelmezés van.
 - Vannak nehéz anyagok, amit nehezebb magyarázni
  - Rengeteget kell órákra készülni.

De nem bántam meg. Sok érdekes beszélgetést, új kreatív lehetőségeket tartogat a tananyag.
Pl: az olvasás, rajz, technika óra.
Íme néhány új munka.
Olvasás órákon már komoly feladatok, írnivalók, tanulnivalók  vannak. Pl: A népköltészet.



De azért akad lehetőség kreativitásra is. Pl. A mese témakör nyitó oldal.




Technika órán készültek


A textil- mozaik babát nagyon szerették. 

Célszerű előzetes feladatként feladni a textil négyzetek darabolását 2x2 cm-es darabokra. Akkor készen van 1 óra alatt. De ha órán darabolunk, nem lesz kész, csak 2 óra alatt.
A sablon megtalálható a Minták oldalon.
 Itt pedig még néhány munka.
A kismalac mozaik, ami egészséges ételekkel van kitöltve / szórólapokból/, a kutyusok és bocik már az állatok világnapja alkalmából készültek. Részben technika órán, részben a napköziben.
Most már az őszi munkák készülnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!