2011. aug. 3.

Nyaral az osztály




Szokásos nyári rendezgetéseim, ténykedéseim közben nagy magányomban eltűnődtem vajon hol lehetnek most az én kicsikéim. Ki merre jár, hol nyaral, mit csinál???
Ígérték ugyan, hogy majd írnak, telefonálnak, e-mailt küldenek.
De hát se kép, se hang.
Mire jó az elektronikus világ? Írtam egy kör e-mailt, és már röpítettem is az előbbi magamban megfogalmazott kérdéseimet.
És szép sorban jöttek a válaszok.


·        Marcellék és Annáék bejárták a Mátra és a Bükk legszebb helyeit.
           De még mást is terveznek.
·        Anna kézzel írt füzetlapra és anyukája másolta be a gépbe.
Ennek külön örültem.
·        Rékáék külföldre költözését egész hosszú fényképsorozaton kísérhettem végig.
·        Brigi csak egy mondatot írt, de küldött egy fényképet,
amin épp egy ló hátáról integet.
·        Lorka rengeteget írt. Élményszerűen számolt be a vadasparki és a barlangfürdő beli élményeiről.
·        Tomiéknak kiskutyái születtek. Most azokkal foglalkozik.
·        Eszter budapesti kirándulásáról számolt be.
Részt vett egy 3D-s rajversenyen is. / Be kell vallanom, hogy fogalmam sincs, hogy az milyen lehet. Majd Eszter elmeséli./
·        Márkék Hajdúszoboszlón üdültek.
·        Dávid a mamájánál éli világát. Bevallása szerint imád ott lenni.
·        Petivel a TESCO-ban találkoztam össze. Ez nagyon jó volt, mert még puszit is kaptam. Személyesen mégiscsak jobb meghallgatni, hogy a Balatonhoz készülnek.
·        Kristóf a kórház bejáratánál futott utánam. Szerencsére nem betegként volt ott, hanem segített az apukájának felügyelni.

A többiekről még nem tudok semmit. Lehet, hogy ők éppen most üdülnek valahol. Majd megírják, vagy
elmesélik ősszel.
Mindenesetre jó volt egy kis villanás róluk. 
Nem is olyan sokára találkozunk újra.


Addig is jó nyaralást !









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!