2016. május 6., péntek

Lehetőségek színezőkkel

Még mindig színezők

Annyiféle új színezőkönyv van mostanában, szinte gomba módra szaporodnak. Hétről hétre újabbak jelennek meg. Szép lassan mindenkit elcsábítanak, és ahogy belelapoz az ember, nemcsak a színezés jut eszébe, hanem újabb és újabb ötletek.
Természetesen már nekem is van. Előbb úgy gondoltam elég, ha letöltök 1-1 lapot. De nem. Egészen más kinyitni, belelapozni. Más illat, más érzés, más tapintás.
A suliban lehetett kapni ezt a típust. A fél osztály vett, és most nézegetjük ki melyiket hogyan és mivel színezi.

Íme néhány lap:




De más felhasználás is van.

Rájöttem, hogy fénymásolni nem csak nyomtatós papírra lehet, hanem bármilyen rajzlapra is.
Ezek a rajzok így készültek.
Kinagyítottam, rajzlapra másoltam, és vízfestékkel festettük ki. Nagyon szépek lettek.






Vagy egy másik minta.




És még mindig nincs vége, egy újabb lehetőség:

Ez nem az én ötletem, kolléganőm mutatta:
Vannak olyan színező lapok, ahol nincs megrajzolva végig a rajz, csak elkezdve, és a gyerekek fantáziája szerint, folytatni kell az indasort, vagy a képet.




Biztos vagyok benne, hogy ez még csak a kezdet, további ötletek jönnek még.

Jó elvarázsolódást kívánok mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!