2014. jan. 11.

Ajándék karácsonyra

Karácsony előtt nem mertem feltenni az ajándékainkat, mert a szülők is belenéznek néha a blogba, és nem szerettem volna lelőni a meglepetést.
( Remélem tetszett nekik, csak egy visszajelzést kaptam.)
 Az egyik ajándék olyan, ami nem kifejezetten karácsonyi, bármikor el lehet készíteni.
Ez pedig receptkártya gyűjtemény.



Negyed rajzlapokra készítettük. Mindegyiknek szép keretet festettünk. 4 db-ra az én kedvenc, könnyen elkészíthető, röviden leírható sütireceptjeimet írtuk és illusztráltuk.
 Lehetett több kártyát is készíteni üresen, csak a díszítést megcsinálni. Ezekre majd az anyukák másolnak valahonnan.
Az ötletet Susan Branch receptkártyái és  noteszlapjai adták.
- Régóta figyelem a blogját, lenyűgöz a stílusa. Próbálom utánozni a gyerekekkel is. A tavalyi olvasás füzet erre alapult.-
Ezeket rajz órákon készítettük.
Majd készült hozzá tartó is, technika órán.



Másik merész vállalkozásunk a keresztszemes hímzés volt. Kongré szalagra készült. Mikor megvettem, akkor szörnyedtem el, hogy milyen apró lyukú. Gondoltam, ez nem fog menni.
Végül 3 fiú volt, aki feladta, a többiek megbirkóztak vele. Nagyon örültem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Örömmel fogadom a véleményedet!