2013. júl. 12.

Amikor a tanító is tanul

Lifelong learning
/Élethosszig való tanulás/

Nem mentem át angol tanárba.
De üdvözlöm azt az Eu. uniós pályázatot, amiben minden magyar állampolgár 
9-90 évesig jogosult ingyen 90 óra nyelv, vagy informatika. tanulásra.
Ezen vettem részt. 40 órás angol intenzív újrakezdő / A.2. kurzuson.
Minden nap 9-12.30.-ig. A szünetemből áldozva.

DE MEGÉRTE!
Nagyon jó volt.
  • Szuper tanárom volt.
  • Jó volt a csoport, összebarátkoztunk.
  • Jó volt tanulni.
  • Klassz volt a környezet /a nyelviskola/, ahová jártunk. 
  • Jó tárgyi feltételek mellett, nagyon változatos, érdekes volt a tanítás.
  • Jó volt a tankönyv és mf. a mai életnek megfelelő témákkal.
  • 2000 Ft-omba került az egész.

Íme a bizonyíték:

Nemcsak angolt tanultam, hanem mást is.
  • Jó ötleteket, amit fogok alkalmazni a tanításban én is.
  • Emberséget sokat.
  • Kicsit átéreztem újra a "másik oldalt". Éreztem, mennyit kell gyakorolni, magyarázni, hogy érthető legyen. 
Mindenkinek nagyon ajánlom!

Hol lehet hozzájutni?
    Július 29-én indul egy ugyanilyen kurzus, még van hely.

    Have a nice summer!



    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Örömmel fogadom a véleményedet!