2010. okt. 7.

Energiaital

Egyik reggel a tanáriban szólt egy kolléganőm, aki együtt szokott utazni az osztályomba járó Karival - a nevét megváltoztattam-, hogy Kari reggel a kisboltban energiaitalt vásárolt. Majd figyeljek rá, mert még nem itta meg, mégis nagyon eleven, mozgékony volt, már a buszon is rendetlenkedett.
Első órában nem volt semmi különös, dolgoztunk. Szünetben a gyerekek nagy része tízóraizott, Kari nem. Mondtam neki egyen, mert még sok óránk lesz, és éhes lesz. Ő nem éhes- mondta, inkább csak iszik, és vette elő az italt. Megijedtem.
Ne idd meg azt az italt -mondtam, főleg úgy, hogy nem reggeliztél. Nyugtalan leszel tőle és jobban fog verni a szived, ami nem jó. Ez az ital nem jó még nektek, sok koffeint tartalmaz. Gyümölcslevet kellett volna venned.
- Az energiaital csak a felnőtteknek egészséges - szólt bele fontoskodva egy kislány.
- A felnőtteknek sem az - mondtam. Ha valaki most megkínálna nem kérnék. Nincs benne semmi, ami jó nekem.
Kari eltette a dobozt és kiment. A beszélgetésnek vége lett.
Folytatódott a délelőtt, órák- szünetek, mindenki tette a dolgát.
Utolsó óra után a tábláról szedegettem le a képeket, amikor Kari odaállt mellém.
- Kiöntöttem -mondta.- A WC-be.
Hirtelen nem jutott eszembe a reggeli párbeszéd, és megkérdeztem. Mit öntöttél ki Kari?
- Hát az energiaitalt - válaszolt.
Megállt a kezem a levegőben, a szivem nagyobbat dobbant. Felé fordultam és nyújtottam a kezem.
Klassz srác vagy - mondtam neki, látom megértetted, amit montam.
Bólintott. Holnap gyümölcslevet veszek -mondta, és elszaladt.

1 megjegyzés:

  1. NAgyon szívesen olvasom a jegyzeteidet, nagyon tanulságosak. Kérlek ha időd engedi nézz be hozzám :) zsuzsihobby@blogspot.com

    VálaszTörlés

Örömmel fogadom a véleményedet!